Kwalifikowany Dostawca Węgla

Informacje ogólne, najczęściej zadawane pytania

DOKUMENTY DO POBRANIA:

1. WZÓR PEŁNOMOCNICTWA DO ODBIORU WĘGLA JEŚLI NIE MOGĄ PAŃSTWO SAMI PRZYJECHAĆ

↓↓↓

PEŁNOMOCNICTWO

Kwalifikowani Dostawcy Węgla są dodatkowymi

PUNKTAMI ODBIORU towaru zakupionego na

stronie www.sklep.pgg.pl– teraz ODBIÓR WĘGLA LUZEM jest

możliwy w różnych częściach Polski.

Dodatkowo jeśli istnieje u KDW taka możliwość mogą Państwu

za dodatkowa opłatą dostarczyć zamówiony węgiel do miejsca

zamieszkania, ale nie jest to ich obowiązek.

Jeżeli nie zakupili Państwo

jeszcze węgla

lub mają inne pytania na

które nie znaleźli informacji

poniżej prosimy o kontakt z

infolinią PGG: 32 717 00 00.

1. Czy można zakupić u Państwa węgiel?

 W tym momencie węgiel dostępny z kopalni Polskiej Grupy

Górniczej można zakupić tylko i wyłącznie na stronie spółki: 

   https://sklep.pgg.pl/

2. Skąd będę wiedział, że zakupiony węgiel jest gotowy do odbioru?

Jeżeli przyjmiemy Państwa zamówienie do realizacji będziemy do Państwa dzwonić na numer podany jako kontaktowy przy składaniu zamówienia. Jeżeli się nie dodzwonimy – wyślemy do Państwa SMS z informacją o realizacji zamówienia. 

PRZYPOMINAMY:

Kopalnia ma 30 dni roboczych na realizację zamówienia.

3. Ile kosztuje transport węgla z kopalni na Państwa skład?

 Koszt transportu pojawia się u Państwa w koszyku przy wyborze danej Kopalni oraz ilości zamawianych ton. 

Na stronie sprawdź kwalifikowani dostawcy węgla mogą Państwo sobie porównać ceny transportu do różnych punktów w Polsce.

4. Dlaczego transport jest taki drogi?

 Koszty transportu zostały wyliczone na podstawie odległości przesłanych wcześniej do PGG.

 5. Dlaczego mamy organizować sobie własny transport na odbiór, jeżeli juz opłaciłem transport przy zakupie węgla na stronie Polskiej Grupy Górniczej?

  Transport który opłacają Państwo w koszyku przy zamawianiu węgla, jest to cena przywozu węgla z wybranej przez Państwa Kopalni na nasz skład

Ponieważ przez aktualną sytuację mamy olbrzymi natłok kursów, a na odbiór zakupionego przez Państwa węgla od czasu wyjazdu samochodu z Kopalni jest tylko 48 godzin prosimy o organizowanie transportu do Państwa miejsca zamieszkania we własnym zakresie.

W godzinach otwarcia składu

poniedziałek- piątek 8:00-16:00

mają Państwo możliwość załadunku zakupionego węgla. 

6. Kiedy węgiel zostanie dowieziony na skład?

Awizacje na przywóz węgla otrzymamy dopiero w chwili, kiedy na wybranej przez Państwa Kopalni uzbiera się tonaż na minimum 10 ton. 

7. Czy mogą mi Państwo spakować do worków zamówiony tonaż?

 Aktualnie nie mamy możliwości ani warunków aby pakować Państwu przywieziony węgiel.

Ze względu na duży ruch panujący na placu nie ma też na chwilę obecną możliwości aby workowali sobie go Państwo na naszym placu. 

8. Czy można anulować zamówienie, ponieważ źle wybrałem skład do odbioru?

W takich sprawach trzeba się kontaktować z Infolinią dotyczącą e-sklepu: 32 7170000 lub wejść na stronę sklepu do zakładki POMOC

https://sklep.pgg.pl/najczesciej-zadawane-pytania